به وبلاگ تخصصی حقوقی احج خوش امدید.احج مخفف انجمن حقوقدانان جوان میباشد و معنای خاص دیگری ندارد وبلاگ احج به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده .با تشکر از بازدید شما وبلاگ تخصصی حقوقی احج
وبلاگ تخصصی حقوقی احج
اخبار و روزنامه و مقالات و دانلود نرم افزارهای حقوقی 
قالب وبلاگ
مدیر وبلاگ(محمد حاجی حسینی
اخرین نوشته های وبلاگ احج
سایتها و وبلاگهای حقوقی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ahaj و آدرس ahaj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نظر سنجی در مورد عملکرد وبلاگ
قرآن آنلاین




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

جام جم آنلاين: زوج ميانسالي كه با فروش طلا و جواهر تقلبي با فاكتور مجعول از طلافروشان كلاهبرداري مي‌كردند، دستگير شدند.

به گزارش جام‌جم، ماموران كلانتري 132 نبرد در ساعت 21:30 روز 16 اسفندماه از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي در جريان خبر دستگيري زني توسط كسبه و اهالي محل، در ميدان خراسان، خيابان خاوران قرار گرفتند.

ماموران با حضور در محل در تحقيقات مقدماتي متوجه شدند اين زن با فاكتور جعلي قصد داشته طلا و جواهرات بدل و تقلبي را كه روكش آنها از آب طلا بوده، به يك طلافروش بفروشد.

صاحب مغازه طلافروشي به ماموران گفت: چند روز پيش نيز اين زن به همين شيوه مقاديري طلا و جواهرات تقلبي را به ارزش تقريبي 20 ميليون ريال به وي فروخته كه در آن زمان نيز او متوجه جعلي بودن فاكتورها و تقلبي ‌بودن طلا نشده بود.

به اين ترتيب با دستور داديار شعبه يكم دادسراي ناحيه 14 تهران پرونده‌اي تشكيل و براي رسيدگي تخصصي به پايگاه ششم پليس آگاهي تهران بزرگ ارجاع شد.

همزمان با انتقال متهم «فرزانه» 41 ساله به پايگاه ششم و آغاز تحقيقات، كارآگاهان اطلاع يافتند همسر وي نيز به هويت «احمدرضا» 50 ساله توسط ماموران كلانتري 132 نبرد دستگير شده است كه در بررسي‌ها مشخص شد وي با اطلاع از دستگيري همسرش قصد داشته تا رضايت صاحب طلافروشي را جلب كند و به همين منظور در ازاي مبلغ دو ميليون تومان، تعدادي سكه طلا در اختيار وي قرار داده است كه مالك طلافروشي پس از بررسي سكه‌ها متوجه تقلبي ‌بودن آنها شده و موضوع را به كلانتري اطلاع داده است كه با حضور دوباره ماموران در محل طلافروشي، احمدرضا دستگير شد و در اختيار پايگاه ششم پليس آگاهي قرار گرفت.

کشف جواهرات تقلبي

در ادامه رسيدگي به اين پرونده در پي كشف مقداري طلا و جواهرات تقلبي و همچنين فاكتورهاي جعلي توسط كارآگاهان پايگاه ششم از محل سكونت متهمان، احمدرضا بصراحت به فروش طلا و جواهرات تقلبي از طريق همسر خود اعتراف كرد، اما همسرش فرزانه همچنان در اظهاراتي ضدونقيض مدعي است هيچ‌گونه نقشي در تهيه و فروش طلا و جواهرات تقلبي نداشته و از اقدامات همسر خود در اين زمينه اطلاعي ندارد.

در ادامه كارآگاهان پايگاه ششم در تحقيقاتي گسترده، چندين طلافروشي در منطقه ميدان خراسان را شناسايي كردند كه اين زن و شوهر با فروش طلا و جواهرات تقلبي از آنها كلاهبرداري كرده بودند كه اين مالباختگان پس از حضور در پايگاه ششم، متهمان بويژه متهم زن اين پرونده را شناسايي كردند.

مالباختگان بيايند

سرهنگ محمد اشراقي، رئيس پايگاه ششم پليس آگاهي تهران بزرگ در اين باره گفت: با توجه به شناسايي تعدادي از مالباختگان كه با اين شيوه مورد كلاهبرداري قرار گرفته بودند، براي شناسايي ديگر مالباختگان و همچنين مشخص شدن ساير جرايم ارتكابي متهمان، دستور انتشار تصاوير هر دو متهم بدون پوشش چهره از سوي مقام‌ قضايي صادر شده است.

بنابراين از تمامي مالباختگان و ديگر شاكياني كه متهمان را شناسايي كرده‌اند، دعوت مي‌شود براي طرح و پيگيري شكايات خود به پايگاه ششم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در خيابان پيروزي، ميدان نبرد، خيابان نبرد شمالي، كوچه شهيد بيدي مراجعه كنند.

وي همچنين از شهرونداني كه از ديگر اقدامات مجرمانه متهمان اطلاعاتي دارند، خواست تا هرگونه اطلاعات خود را از طريق شماره تماس 21867966 در اختيار دايره مبارزه با جعل و كلاهبرداري پايگاه ششم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دهند.



[ سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:, ] [ 1:43 ] [ محمد حاجی حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ احج (انجمن حقوقدانان جوان ) به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده و این وبلاگ طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند. با تشکر از انتخاب شما
موضوعات وب
لینک های مفید

سایت مجلس شورای اسلامی

امکانات وب
حق بالاتر از قانون است(ضرب المثل روسی

ابزار هدایت به بالای صفحه

با تشکر از بازدید شما. موفق باشید